הנחיית הורים

הנחיית הורים

הנחית הורים = מה שהופך אותך מ”אימא” ל”אימא הטובה ביותר שאת יכולה להיות עכשיו”.

גם אני חשבתי פעם [לפני עשרים שנה] שאימהות היא מתנה מולדת, טבעית וזו רק “אופנה” של דורנו. ימים חלפו, גדיים נעשו תיישים וללמוד הלכתי גם מתוך צורך אישי. נכון, הורות היא מתנה מולדת, וגם אינטואיציה. עדיין, אנו אמורים לעשות את המיטב בשביל למצות את המתנות שה’ נותן לנו כל רגע נתון.

“שלושה שותפים באדם” ה’ סומך עלי ומאמין ביכולתי ואני מחזירה לו אמון, לומדת מניסיון אחרים, משתדלת, מתבוננת פנימה, חושבת, מרגישה, מתחברת. כי הורות דומה לצמיחה. היא כל העת בשינוי מתמיד. ואם את ממשיכה לעשות את מה שאת תמיד עושה את ממשיכה לקבל בדיוק את מה שתמיד קבלת….

כולנו רוצות להיטיב. כולנו רוצות לצמוח. כולנו רוצות להאמין בילדנו לפחות כמו האמון שיש בנו.

אם גם את רוצה להיות הרבה יותר

את יותר ממוזמנת ליצור קשר לתאום ציפיות והשתתפות בקבוצה הקרובה.

[ב”ה, ההרשמה כבר בעיצומה].

מאמינה בך

אתי.

לקבלת מאמר בנושא "אם-אמון- אימון -אמונה":

עולים כיתה – והפעם לסמינר/ קריאת כיוון וחנה ליינר

עולים כיתה – והפעם לסמינר/ קריאת כיוון וחנה ליינר

עולים כיתה- והפעם לסמינר/ קריאת כיוון וחנה ליינר “עולים כתה” עם קריאת כיוון והמחנכת המורה חנה ליינר המעבר לסמינר/ תיכון
עולים לכיתה א עם קריאת כיוון ותמי אדלר

עולים לכיתה א עם קריאת כיוון ותמי אדלר

עולים לכיתה א/ קריאת כיוון ותמי אדלר סדרת עולים כיתה מבית קריאת כיוון ! שלב שלישי : מהגן לכיתה א’עם
עולים כיתה- מהמטפלת לגן!

עולים כיתה- מהמטפלת לגן!

עולים כיתה- מהמטפלת לגן! סדרת עולים כיתה מבית קריאת כיוון !שלב שני : מהמטפלת לגןאו מעט על חרדות ילדים ]והורים[התינוק
מוכנות לכיתה א’ ברובד הארגוני והמוטורי

מוכנות לכיתה א’ ברובד הארגוני והמוטורי

הגב’ אילה שטרנשוס, מרפאה בעיסוק, במאמר ייחודי להכנת ילדנו לכיתה א’ ברובדי ההתארגנות והמוטוריקה העדינה “לקראת כתיבה” במיזם משותף עם
מוכנים לכיתה א’?!

מוכנים לכיתה א’?!

מוכנות לכיתה א’ בתחום ההתנהגותי רגשי – ילד העולה לכיתה א’ נדרש באופן מלאכותי, חיצוני ושרירותי לעבור ממצב משוחרר בטבעווהרגליו
שבועות חיכינו לו…

שבועות חיכינו לו…

שבועות וההכנה לחג מתן תורה עם אתי רוזנצוייג- קריאת כיוון
הכנת ילדנו לחג הפסח/א.רוזנצוייג

הכנת ילדנו לחג הפסח/א.רוזנצוייג

התמודדות עם שינויים בחג הפסח [ולא רק…] כתיבה: אתי רוזנצוייג עריכה: זיוה דינה כבר משלב הלידה עובר התינוק שינוי עצום
להפוך פחד לדחף/חנה ליינר

להפוך פחד לדחף/חנה ליינר

  להפוך פחד לדחף- מאת ח’ ליינר/ יועצת ומנחת הורים מוסמכת כל שינוי שאני עושה מביא איתו פחד, כשאני רוצה

חדש! קבוצת אמהות חדשה נפתחת...

אימא.
את שבטוח רוצה יותר:( –
מרגישה לפעמים חסרת אונים, מותשת, כועסת ומאבדת כיוון
אך בעלת איכות, שאיפה, רגישות ורצון
יותר ממוזמנת להעצים הכוחות
להיבנות ולבנות
לחזק הכישורים, היכולות
בקבוצה המשלבת תוכן לצד תהליך
התבוננות ותמיכה המאפשרים, בס”ד, שינוי וצמיחה
כי המפתחות לילדייך אצלך! –

מתי? ימי רביעי 20:30-22:00 עשרה מפגשים.

היכן? קליניקת “קריאת כיוון”, רחוב ירמיהו 9 ב”ב

קבוצה קטנה ע”מ שיהיה לך מקום גדול!

לחצי להמלצות מאימהות בקבוצות קודמות
נושאים מהותיים שידונו:
• “אהבה, פינוק וסמכות” הילכו יחדיו?
• קבלה עצמית כבסיס לקבלת ילדי
• גבולות גב איתן ולא רק, איך נציב? –
• סוגיות מתוך הקבוצה ע”פ משך הזמן.
התקשרי עכשיו לברור התאמתך לקבוצה

מחכה לך, אתי.
058-326-4443

הצטרפי כאן לקבוצה הקרובה

נשים ממליצות ומשתפות בתובנות

אתי היקרה! הנחיית הורים אצלך היא כה מיוחדת ושונה,היא אינה רשימת מכולת של עשה ואל תעשה,אלא תהליך ארוך ופנימי שלא רק

אדר תשע”ח שנים חשבתי שכל הקורסים של הנחיית הורים שמתפרסמים כל הזמן בשיטות שונות זה סוג של מודה, ולא שהכל

“שמי יעל, אני בת 33 ואמא ל3 מקסימים שזכיתי להם בס”ד. כאמא צעירה יחסית עם סקרנות יתרה ואהבה לידע, נחשפתי

“אתי היקרה מאוד! רציתי להודות לך מעומק הלב.. על סדנא מיוחדת ומלאת השראה! הכוחות האמונה והנתינה שיש בך וכמובן הידע

“אתי היקרה! התובנות שלי מהמפגש השני….ראשית,  לדעת שהשותף העיקרי הוא השותף השלישי הקב”ה ועלי לשתף אותו גם בחינוך וגידול ילדי..

“קודם כל תודה גדולה על הכל !! מקבלת הרבה כוחות ממך ומהקבוצה. האמת.. אני יודעת שדיברנו במפגש על הרבה נושאים

“האמת שחשוב לי להגיד לך שלמרות שהקורס היה קצר קיבלתי כוחות עצומים!! מרגישה שינוי במטרה העיקרית לשמה באתי!! ומאחלת לך

אתם שואלים- אנחנו עונים

הורים יקרים
תודה על פנייתכם בכלל ועל שאלתכם בפרט. תמיד מותר לשאול בוודאי לפני דבר משמעותי כמו הצטרפות לסדנה. סדנה אמורה לחולל שינוי ומשכך רציני ואחראי לתאם ציפיות ולברר עמדות לפני ההצטרפות. 
ולשאלתכם, הביטוי: “החיים אינם שחור לבן” הוא לא קלישאה כשמדובר בחינוך , ולכן התשובה בוודאי אינה מוחלטת. כגישה לרוב הילדים אני מאמינה שזה מצמיח להצטרף להורים, מכין לחיים האמיתיים ומחשל. גם באפריקה תינוקות רכים הצטרפו להוריהם בשדות. הגישה שהילד במרכז, היא תוצאה של המודרניזציה שרואה את התינוק כמרכז העולם ושהסובב צריך לשרת אותו ולהתאים את עצמו אל התינוק הנלמד. אני חושבת, שכמו בחיים משהו טוב באמצע, זו הגישה הנכונה. מצד אחד לצרף את התינוק למעגל המשפחתי, להנחיל לו גבולות, סדר יום, דחיית סיפוקים והרגלים של המשפחה בפרט והחברה בכלל ולצד זה להיות ערניים, קשובים, גמישים ולא נוקשים ולהעביר מסר:” אתה יחיד ומיוחד ואנו למענך”. חלק ממה שאנו למענך זה לדאוג שתשתלב ותצליח היטב בחיים. התורה, היא נס ודגל, וכולנו אמורים להתאים עצמנו אליה. עם זאת, תמיד יש מקום לשאלת רב, דיון ומחשבה מעמיקה על כל פרט.
הורים אמורים להיות רגישים כלפי ילדיהם, קשובים להם, מכילים, לא עובדים ע”פ “שבלונה” אחת. אך במקביל להנחיל קו ברור, הרגלים, כיוון, גבולות ומשמעת ולהיות ערניים, גמישים, רגישים ועקביים, מלאי אהבה ונכונות.
חינוך הוא אכן אתגר משמעותי הדורש על העת התאמה, בדיקה, חשיבה ומודעות אך הסיפוק שבעשייה והנחת נותנים, בס”ד, הרבה כוח!!!

פסיכולוגי. המיזם: “קריאת כיוון” נועד לסייע להורים לערוך אבחנה מבדלת ראשונית ולנהל ולממש את תהליכי האבחון והטיפול.

תודה על ההזדמנות למקד. האבחונים הנערכים בקליניקת: “קריאת כיוון” הם אבחוני מוכנות לכתה א’, אבחונים דידקטיים נרחבים ומבדקי קשב וריכוז ממוחשבים {MOXO}. בנוסף, מתקיימות אצלי קבוצות אמהות להעצמה, הנחיה ומודעות. המיזם קריאת כיוון משלב בין הדברים ומהווה מעין חדר מיון ראשוני ובכך חוסך להורים ולילד זמן, מאמץ וכסף ומשאיר אותם פנויים לטיפול ולקידום האמיתיים במקום למלא קלסרים באבחונים שאת רובם אינם יכולים לקרוא ולהפיק מהם תועלת.