הנחיית הורים

הנחיית הורים

הרישום לקבוצה שתפתח בעז"ה מיד אחרי החגים לקראת סגירה!

יעל
יעלyaelfaingold@gmail.com
קרא עוד
“שמי יעל, אני בת 33 ואמא ל3 מקסימים שזכיתי להם בס”ד. הגעתי לסדרת מפגשי אמהות אצל אתי כי הרגשתי שאני טובעת ובסופו של דבר הילדים שלי הופכים לשפני ניסיונות. הרגשתי מרמור וכעס, חוסר סיפוק וחוסר דיוק. מעבר לכלים, לגישה, ליכולת ההקשבה, למידת מושג ההכלה וידע מעשי עם תרגול שקיבלתי אצל אתי, בעיקר אני מרגישה שקיבלתי את האמהות שלי במתנה. המקום הטבעי, ההקשבה לעצמי, הידיעה שאני האחת שנבחרה עבור ילדיי. אתי למרות האקדמיה, הנסיון, הידע, התובנות, העצות והרעיונות ידעה לכוון כל אחת מהאמהות בקבוצה לאמת הפנימית שלה ולדיוק האמהי ולניגון המיוחד בשונה משאר היועצות שמוכרות “שיטות מוכחות” שלא תמיד דייקו עבורי. ממליצה בחום, באהבה ובאמונה ואם צריך זמינה במייל או בנייד לבירור ושאלות אישיות” yaelfaingold@gmail.com
שרהלה
שרהלה pinizus@gmail.com
קרא עוד
אתי יקרה מאוד!! חלפו כמה שבועות מאז המפגשים המיוחדים ורציתי לשתף אותך ולהודות לך על ההשפעה ועל העוצמה החזקה על הכוחות והידע שהסדנא נתנה לי ונותנת לי כל יום ויום!! תבורכי משמיים!! אוהבת מאד ומעריכה- שרהלה משתתפת בקבוצה,לבירורים והמלצות 052-7902154
שמרית
שמריתshimrityon@gmail.com
קרא עוד
אתי היקרה! הנחיית הורים אצלך היא כה מיוחדת ושונה, היא אינה רשימת מכולת של עשה ואל תעשה, אלא תהליך ארוך ופנימי שלא רק הפך אותי להיות אמא הרבה יותר קשובה, מכילה ואמפתית. אלא בעיקר הפך אותי לאשה שאוהבת את עצמה, בטוחה בעצמה וקשובה לתחושות האישיות שלה. שינית בי כל כך הרבה ועזרת לי לתרגם את זה להיות אמא טובה יותר ( או לפחות אמא טובה דיה). מעריכה מוקירה ובעיקר ממליצה. שמרית לפרטים- shimrityon@gmail.com 0547303034
נעמי
נעמי054-8446490
קרא עוד
שנים חשבתי שכל הקורסים של הנחיית הורים שמתפרסמים כל הזמן בשיטות שונות זה סוג של מודה, ולא שהכל היה אצלי חלק, אבל חשבתי שאני יכולה למצוא פתרונות לבד, שמעתי שיעורים והרצאות בנושא חינוך ילדים, לקחתי פה ושם נקודות שאני רוצה לשנות ולשפר אבל בפועל לא ראיתי שינויים גדולים. כשהחלטתי בכל זאת ללכת קצת חששתי שלא אהנה מלשמוע בעיות של אחים ושאולי זה בזבוז זמן ועדיף לי ללכת לייעוץ אישי. בסוף נפלה ההכרעה ונפל הפור על אתי המקסימה. השינוי אצלי נראה כבר מהשבוע הראשון, יש קסם בקבוצה, יש משהו מחייב, יש רצון להגיע לשיעור הבא אחרי עבודה עם עצמי (קודם כל!) ועם הילדים. התמיכה של אתי, העידוד, התמיכה של הקבוצה, הרעיונות הנפלאים והכוחות שמקבלים האחת מהשניה, כל אלו מביאים לתוצאות מדהימות. והדברים נשארים ומחזיקים מעמד ב”ה גם לאחר שנגמר הקורס!!
הקודם
הבא

אתי היקרה,

תודה על ..

שהיית עבורינו מנחה

הובלת אותנו בבטחה

בין אבני נגף

לאבן הבוחן

במגוון של שבילים

וסוגי מנעלים

מנקודת מוצא

ליעד ושליפה

תודה על שעזרת לנו

לשרטט את מפת הדרכים

להציב מטרה וכיוון

ולשנות..מינוחים

להגדיר מחדש כשלונות..הצלחות

אמירות והבטחות

לשקול שוב היגדים בטוחים?!?

תודה על מסע מופלא

בין אילנות ועצים

חיבור לשורשים

ופירות שצומחים

 

תודה על מקום ושייכות

על תכנים באיכות

על עידוד והכלה

על גבולות והגנה

כך צומחת לה גינה

ועוד לא נגמרה המנגינה..

בהערכה ותודה, קבוצת חורף תשע”ט

אסנת 0527690948 o.v90948@gmail.com

שרה 0504194070 sarazizek@okmail.co.il

יעל 0527640594 yaelh2500@gmail.com

יהודית 0548452602 ylev1000@gmail.com

דנה 0509576663 dana.franz77@gmail.com

אורית 0527123051 Orit_z@bbm.org.il

מירי 0504182550 miriamcohen00@gmail.com

נורית 053-4110583

מיכל 0527144267 

ויתר בנות הקבוצה…

הנחיית הורים

הנחית הורים = מה שהופך אותך מ”אימא” ל”אימא הטובה ביותר שאת יכולה להיות עכשיו”.

גם אני חשבתי פעם [לפני עשרים שנה] שאימהות היא מתנה מולדת, טבעית וזו רק “אופנה” של דורנו. ימים חלפו, גדיים נעשו תיישים וללמוד הלכתי גם מתוך צורך אישי. נכון, הורות היא מתנה מולדת, וגם אינטואיציה. עדיין, אנו אמורים לעשות את המיטב בשביל למצות את המתנות שה’ נותן לנו כל רגע נתון.

“שלושה שותפים באדם” ה’ סומך עלי ומאמין ביכולתי ואני מחזירה לו אמון, לומדת מניסיון אחרים, משתדלת, מתבוננת פנימה, חושבת, מרגישה, מתחברת. כי הורות דומה לצמיחה. היא כל העת בשינוי מתמיד. ואם את ממשיכה לעשות את מה שאת תמיד עושה את ממשיכה לקבל בדיוק את מה שתמיד קבלת….

כולנו רוצות להיטיב. כולנו רוצות לצמוח. כולנו רוצות להאמין בילדנו לפחות כמו האמון שיש בנו.

אם גם את רוצה להיות הרבה יותר

את יותר ממוזמנת ליצור קשר לתאום ציפיות והשתתפות בקבוצה הקרובה.

[ב”ה, ההרשמה כבר בעיצומה].

מאמינה בך

אתי.

חדש! קבוצת אמהות חדשה נפתחת...

אימא.
את שבטוח רוצה יותר:( –
מרגישה לפעמים חסרת אונים, מותשת, כועסת ומאבדת כיוון
אך בעלת איכות, שאיפה, רגישות ורצון
יותר ממוזמנת להעצים הכוחות
להיבנות ולבנות
לחזק הכישורים, היכולות
בקבוצה המשלבת תוכן לצד תהליך
התבוננות ותמיכה המאפשרים, בס”ד, שינוי וצמיחה
כי המפתחות לילדייך אצלך! –

מתי? ימי רביעי 20:30-22:00 עשרה מפגשים.

היכן? קליניקת “קריאת כיוון”, רחוב ירמיהו 9 ב”ב

קבוצה קטנה ע”מ שיהיה לך מקום גדול!

לחצי להמלצות מאימהות בקבוצות קודמות
נושאים מהותיים שידונו:
• “אהבה, פינוק וסמכות” הילכו יחדיו?
• קבלה עצמית כבסיס לקבלת ילדי
• גבולות גב איתן ולא רק, איך נציב? –
• סוגיות מתוך הקבוצה ע”פ משך הזמן.
התקשרי עכשיו לברור התאמתך לקבוצה

מחכה לך, אתי.
058-326-4443

תפילות בבית הכנסת לילדים מתקשים

תפילות בבית הכנסת לילדים מתקשים

שאלה לצוות הפורום בנושא תפילות בבית הכנסת לילדים עם קשיי קשב/התנהגות שלום רב ל “א.רוזנצוייג -קריאת כיוון” ולצוות הפורום הנכבדכפורום
חגים ואתגרים/ הכנה לחג הסוכות

חגים ואתגרים/ הכנה לחג הסוכות

הכנה הורית לחג הסוכות איך להדריך את הילדים להסתדר ביניהם בתנאים של פחות מקום ופחות נוחות? מה עושים עם ילדים
שנה חדשה – שדרוגים בהורות שלנו

שנה חדשה – שדרוגים בהורות שלנו

טיפים לשנה טובה יותר… הורות בשנה החדשה כשילד נולד נולדים זוג הורים. כשנולדים הורים נולדים איתם רגשי אשמה. [ולי הם
התמודדות עם שינויים בחג הפסח

התמודדות עם שינויים בחג הפסח

התמודדות עם שינויים בחג הפסח [ולא רק…] כתיבה: אתי רוזנצוייג עריכה: זיוה דינה כבר משלב הלידה עובר התינוק שינוי עצום
עולים כיתה – והפעם לסמינר/ קריאת כיוון וחנה ליינר

עולים כיתה – והפעם לסמינר/ קריאת כיוון וחנה ליינר

עולים כיתה- והפעם לסמינר/ קריאת כיוון וחנה ליינר “עולים כתה” עם קריאת כיוון והמחנכת המורה חנה ליינרהמעבר לסמינר/ תיכוןהגב’ ליינר
עולים לכיתה א עם קריאת כיוון ותמי אדלר

עולים לכיתה א עם קריאת כיוון ותמי אדלר

עולים לכיתה א/ קריאת כיוון ותמי אדלר סדרת עולים כיתה מבית קריאת כיוון ! שלב שלישי : מהגן לכיתה א’עם

ומה אומרים עלינו עוד...

אתי היקרה, תודה על .. שהיית עבורינו מנחה הובלת אותנו בבטחה בין אבני נגף לאבן הבוחן במגוון של שבילים וסוגי

אתי היקרה! הנחיית הורים אצלך היא כה מיוחדת ושונה,היא אינה רשימת מכולת של עשה ואל תעשה,אלא תהליך ארוך ופנימי שלא רק

אדר תשע”ח שנים חשבתי שכל הקורסים של הנחיית הורים שמתפרסמים כל הזמן בשיטות שונות זה סוג של מודה, ולא שהכל

“שמי יעל, אני בת 33 ואמא ל3 מקסימים שזכיתי להם בס”ד. כאמא צעירה יחסית עם סקרנות יתרה ואהבה לידע, נחשפתי

“אתי היקרה מאוד! רציתי להודות לך מעומק הלב.. על סדנא מיוחדת ומלאת השראה! הכוחות האמונה והנתינה שיש בך וכמובן הידע

לקבלת מאמר בנושא "אם-אמון- אימון -אמונה":

אתם שואלים- אנחנו עונים

הורים יקרים
תודה על פנייתכם בכלל ועל שאלתכם בפרט. תמיד מותר לשאול בוודאי לפני דבר משמעותי כמו הצטרפות לסדנה. סדנה אמורה לחולל שינוי ומשכך רציני ואחראי לתאם ציפיות ולברר עמדות לפני ההצטרפות. 
ולשאלתכם, הביטוי: “החיים אינם שחור לבן” הוא לא קלישאה כשמדובר בחינוך , ולכן התשובה בוודאי אינה מוחלטת. כגישה לרוב הילדים אני מאמינה שזה מצמיח להצטרף להורים, מכין לחיים האמיתיים ומחשל. גם באפריקה תינוקות רכים הצטרפו להוריהם בשדות. הגישה שהילד במרכז, היא תוצאה של המודרניזציה שרואה את התינוק כמרכז העולם ושהסובב צריך לשרת אותו ולהתאים את עצמו אל התינוק הנלמד. אני חושבת, שכמו בחיים משהו טוב באמצע, זו הגישה הנכונה. מצד אחד לצרף את התינוק למעגל המשפחתי, להנחיל לו גבולות, סדר יום, דחיית סיפוקים והרגלים של המשפחה בפרט והחברה בכלל ולצד זה להיות ערניים, קשובים, גמישים ולא נוקשים ולהעביר מסר:” אתה יחיד ומיוחד ואנו למענך”. חלק ממה שאנו למענך זה לדאוג שתשתלב ותצליח היטב בחיים. התורה, היא נס ודגל, וכולנו אמורים להתאים עצמנו אליה. עם זאת, תמיד יש מקום לשאלת רב, דיון ומחשבה מעמיקה על כל פרט.
הורים אמורים להיות רגישים כלפי ילדיהם, קשובים להם, מכילים, לא עובדים ע”פ “שבלונה” אחת. אך במקביל להנחיל קו ברור, הרגלים, כיוון, גבולות ומשמעת ולהיות ערניים, גמישים, רגישים ועקביים, מלאי אהבה ונכונות.
חינוך הוא אכן אתגר משמעותי הדורש על העת התאמה, בדיקה, חשיבה ומודעות אך הסיפוק שבעשייה והנחת נותנים, בס”ד, הרבה כוח!!!

פסיכולוגי. המיזם: “קריאת כיוון” נועד לסייע להורים לערוך אבחנה מבדלת ראשונית ולנהל ולממש את תהליכי האבחון והטיפול.

תודה על ההזדמנות למקד. האבחונים הנערכים בקליניקת: “קריאת כיוון” הם אבחוני מוכנות לכתה א’, אבחונים דידקטיים נרחבים ומבדקי קשב וריכוז ממוחשבים {MOXO}. בנוסף, מתקיימות אצלי קבוצות אמהות להעצמה, הנחיה ומודעות. המיזם קריאת כיוון משלב בין הדברים ומהווה מעין חדר מיון ראשוני ובכך חוסך להורים ולילד זמן, מאמץ וכסף ומשאיר אותם פנויים לטיפול ולקידום האמיתיים במקום למלא קלסרים באבחונים שאת רובם אינם יכולים לקרוא ולהפיק מהם תועלת.