שילוב ילדים

מוכנות לכיתה א עם קלינאית תקשורת

מוכנות לכיתה א עם קלינאית תקשורת

מוכנות לכיתה א בתחומי שפה וחשיבה עם קלינאית תקשורת הגב’ רחלי שרון, קלינאית תקשורת MA במאמר ייחודי להכנת ילדנו לכיתה

מוכנות לכיתה א’ ברובד הארגוני והמוטורי

מוכנות לכיתה א’ ברובד הארגוני והמוטורי

הגב’ אילה שטרנשוס, מרפאה בעיסוק, במאמר ייחודי להכנת ילדנו לכיתה א’ ברובדי ההתארגנות והמוטוריקה העדינה “לקראת כתיבה” במיזם משותף עם

מוכנים לכיתה א’?!

מוכנים לכיתה א’?!

מוכנות לכיתה א’ בתחום ההתנהגותי רגשי – ילד העולה לכיתה א’ נדרש באופן מלאכותי, חיצוני ושרירותי לעבור ממצב משוחרר בטבעווהרגליו

פיתוח  קשרים וכישורים חברתיים

פיתוח קשרים וכישורים חברתיים

  כלים מעשיים להורים ולאנשי מקצוע מאת: א. רוזנצוייג – מתוך הדיסק “א’ ב’ של שילוב”. מסגרת השילוב נועדה לתמוך

קשיי קריאה

קשיי קריאה

אותיות בתחושות, מאת: אתי רוזנצוייג. איך נשלב ילדים עם קשיי קריאה? הקניית קריאה מדויקת ונכונה היא משימה מורכבת ואפילו ניסית,

הפרעות קשב וריכוז-ד”ר גד דואר

הפרעות קשב וריכוז-ד”ר גד דואר

“ילד רחפן” – עקרונות טיפול,הפרעות קשב וריכוז מאת הרב ד”ר גד דואר.  רציונל: אדם מוּנע על ידי שני מוקדים: מוקד

מבדק קשב וריכוז ממוחשב

מבדק קשב וריכוז ממוחשב

תרומת מבדק הקשב הממוחשב MOXO לשילוב וטיפול מיטבי, מאת: אתי רוזנצוויג. יאיר, בן ה-13, הגיע לאתי רוזנצוייג “קריאת כיוון” עם

עוד בענין ה”אדם רגיש מאד”

עוד בענין ה”אדם רגיש מאד”

עוד בענין ה”אדם רגיש מאד”, מאת: פראדי בלוך.   בהמשך לשאלתך – ציבי – אודות בעיות הקשורות ברגישות יתר, נעסוק

שילוב ילדים עם קשיים-ד”ר גד דואר

שילוב ילדים עם קשיים-ד”ר גד דואר

 הצעות חובה למחנכים. כל הזכויות שמורות לד”ר גד דואר. אין להשתמש בחומר הכתוב או בחלק ממנו למטרות רווח ללא רשות

ארג”מ

ארג”מ

“ארג”מ” – אדם רגיש מאוד מאת פראדי בלוך אדם רגיש מאד? כאן לפניכם. שאלה: פראדי שלום! כמטפלת מנוסה ומנחת הורים